pátek 5. listopadu 2010

hes the one

tak sem napsala povideckuu jak sem slybovala je to crossik na billiska a lumcuuu tak snad se bude libit ENJOY



bil pro mne jako vzduch, jako pasta na zuby nebo spyna pod nechtama – nikdy jsem si jeho pritomnost poradne nezaregistroval, ale byl se mnou vlasne cely zyvot.

Poprve jsme se potkaly kdyz jsem nastoupil na stredni skolu u nas na meste - hnet prvni den kdyz jsem prijel ve svem ruzovem Folksvagnu Golf a zaparkoval uprostred parkovyste pekne na stredu aby vsici videly kdo je tady hvezda. Sice jsem zabral tri mista a trochu nabral toho dementa co zaparkoval na jednom z mich mist, ale nastesti jsem si neoskrabal lak takze f poho. Vystoupil jsem hnet po brachovi mel na sobe zase ten nemoznej ohoz no, jezis to zas bude den pomislel jsem si.

Kopem s otocky sem odhodyl vsechny jecyci faninky a fanousky (az na jednoho hezkiho od toho jsem si vzal cislo jsem to, ale parchant co) a namyril si to k te mucine co v ni furt travim cas skoro dvanact hodin tynde, fakt des tahle plitvat mladi ale rodice mi vubec nerozumeji a nuti me tam chodit a uplne prehlizy muj talent. Jenom muj braska my rozumi taki ho mam moc rad udelal bych pro nej vsecko teda skoro hehe.

Elegantne sem si potahl sve kozeny kalhoty ale, pak sem ji uvydel tu heskou holku co se ji furt uz asi tyden pokousim zacit chodit a ona. Včera jsem ji dal svoje cedecko na, ktery jsem fakt moc pisny tak jsem zvedav.

„Ahoj Lumi tak co jak ses vyspala asi moc ne co, mas kruhy pod ocima“ Zasmal jsem a ukazal ji sve krasne zoubky skoro jako po plastice ale ne.

„To je tuzka na oci tos jako nepoznal. Ty mas cor ikat Bi“

„Aha ja myslek ze sis s ni jenom namalovala oboci tak to nic“

Omluvne jsem se usmal a vim ze mym smutnim ocim nikdo neodola.

„Hm ja uz pujdu tamhle je Vaclav tak ahoj“

Citil jsem se, jak mi uplne fialovi muj krasny oblycej Vaclav. Vaclav Skocdopole, muj nejvetsi rival, upa ho nenavidim a ted jsem mu chtel vrazit az bi se mu hlava otocila trikrat okolo usi, ty taky zdedil po mame slonici

„Ne pocky co rikas na mou cedecko, moc se ti libilo“ Zeptal jsem se s ocekavajicim vyrazem na obličeji.

„Jo no spyvas jako skrypanek“ trosku ji skubl obličej asi ma nejaky tiki snad to neni prenosny

„Skryvanek to sem rat, to mi hodne rikaji ale od tebe, chapes“

„Spys jak kdyz skrypaj dvere ale hesky kalhoty“ Mrkla na me uplne sem nepochopil co rikala, ale staval jsem se dotcenym, ale umym se ovladat tak sem zatnul zubi a usmal se snad to nevypadalo jako zraloci usmev

„Tak pryt na veceri a uvidys je i zevnitr“ Zaflyrtoval sem a odkracel zatímco jsem cytil jeji upreny a zmateny pohlet na zadech.


Skola byla nudna cely sem to prospal jesteze Jaroslav prines absint tak sem mel co na obedvani.

Doma sem se zacal chistat. Rodice jely vecer na jachtu a bracha byl u pritelkine tak se sem se chystal na tu svou. Rozvesil sem svicki po pokoji a zapalil a rozestlal sem postel - aby to vypadalo romantycky.

V sest prisla Lumi mela oblecenou tu hustou rokerskou budnicku co ji z ni lezl kus bricha uplne mi ztekla slyna a hnet sem ji vtahl dovnitr a polibil.

„Mmmm, nikdy sem nemel nejmensí tuseni ze umis tak dobře polibky“ Rekla a jas ems ebou cukl vůbec sem nepochopyl, proc o sobe mluvi v muskym rode ale asi jako vtip nebo co

„Co se deje, zlaticko“ Promluvila znova a ja si najednou vsiml jak ma hluboky hlas docela sexi.

„Nic pot chces vydet muj pokoj“

„Jj“

Zatahl jsem svojy holku – tet uz spolu asi chodime když sme si daly pusu ne – do postele a zacal ji svlikat. Byl jsem trosku sklamany jak je nahore plocha tak sem raci sjel dolu ale tam mne cekalo prekvapeni.

„Iiiiiik, co to ma znamenat ty nejsy holka“

„Ne a ty“

„Ja sem kluk menuju se prece Bill“

„Aha ja sem i dycki rikal proc Bi myslem jsem ze to, jako Bibi“ Zasmal se a polibil me na krk.

„Jj, ja taki, ale to nevadi“ Usmal jsem se a oplacel jeho polib.

Vklouzl mi rukou do kalhot a pak mi je sundal. Vzdychl jsem a sundal ty jeho az sme byly oba nahati a on me dlouze polibil a sjel mi rukou dolu mezi pulki.

„Pockej nebude to bolet“ Mel sem strach a paniku

„Ne, neboj ja jsem panic“ Uklidnoval me

„Aha tak to jo“

Vnikl do me a ja sem vzdychl pritiskl jsem se k nemu bylo mi tam bezpecne, nevim proc, ale bylo. Prohnul sem se a jak Lumik (tet to bude vzdycky Lumik - jako Lumi a k jakoze je to kluk jsem to, ale chytry kluk) zacal prirazet tak sem zacal prirazet taky. Byla to docela rychlovka ale muj maly kamarad zacal reagovat ke konci, takze priste to bude ještě lepsi tim sem si byl urcity.


„Teda Lumiku super sex prijd zase“ Loucil sem se s nim u dveri a jak sem sel zpatky zavolal jsem braskovi abych se mu pochlubil se svim ulovkem.

Další den sem elegantne prijel do skoly a zaparkoval na svém obvyklem. Drzoun ze vcerejska viklidil louku a tak sem el super naladu dokud sem nevidel Vaclava jak se bavi s Lumikem. Het sem za nim sel a prastil ho do nosu a on me taky, ale uhnul sem. Zacaly sme se prat a litaly chlupy a vlasi a zubi, ale nastesti ne moje krasny bili a Lumik me odtahl od meho soka a polibil me na zakrvacene rude rty.

„Neboj lasko miluju jen tebe“ Zaseptal a olyzl mi krev z dasni.

„no dobre ale at vas spolu nevidim nebo se rozejdeme“

„Neboj lasko uz se nikdy nebudu bavyt s nikym nez s tebou“

„Tak jo“ Prikivl sem a znovu sme se polibili a pak sli vyskouset kolik toho vydrzi klucici zachodky.

-------------- FIN------------------------

1 komentář:

  1. l8sko to je upa ü6asn7 toto!!!!! Sem vubec nevjed2la 6e takhle p93e3 a je to upa moooooooooooooooooooooooooooc kr8s`nou4ky!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! a dopi3 co d2lali na t2ch z8chodech XDXDXDXDXD LOOOL

    OdpovědětVymazat