úterý 2. listopadu 2010

srdcowecky :3333

brouceeek :-* kdybyste to nevedely tak yuu ^w^

chtela sem semka pryhodit nejaky ty songy ty moje srdcowecky od bizackuuuuu sice je jeste neposloucham moc dlouho ale us o nich fakt hodne vim ^^ tak bych chtela, abyste to vedely takyyy
takze ja teda neumim moc anglicki tak sem si trochu pomohla google translatorem ^^ mohla sem to nekde stahnout ale chtela sem do toho dat sebe je to pro vas ode me :-*****
sice nerozumim uplne vsem tem slovum sou fakt tesky a normalne to bylo prelozeny s chybama a sem to musela opravovat X.x vubec nechapu
ale hodne to tak citim taky :-* dik bizzacci :333333333
tenhle clanecek je taky hodne pro meho MILACKA protoze se s tou pisnickou hodne stotoznuju a mislim ze to o me moc rika <3>

lovesongs they kill me (milostne pisne me zabiji)

opona je uzavrena
V zadnem pripade domu
Nektar zivota vyschl
Tato slova jsou poskvrnena
Vyrobeny aby bolely
rez ve mne se jeho nozem

Ji mou mysl
a s kazdym soustem
já jsem prosila Prosim Pane, ne

Toto místo je bordel
Ten je pryc

milostne pisne, zabiji me
Oni me zabiji ... Nyni
Milostne písne me zabijeji
me zabiji ... prave ted

pripraveni k útoku
Bull oko strilel v cerne barve (vubec nevim co to znamena teda XDXDXDXD)
nikdy jsem si nemyslel, ze bych si pro me (furt nechapu ale moc krasny T_T)
tyto obrazky v me hlave ...
Lezici v me posteli ...
Tyto bice me bijy (toto bylo uplne blbe prelozeny XD)

Toto místo je bordel
Muj jeden je pryc

Milostne pisne, ktere me zabiji
Oni mě zabiji ... Nyni
Milostne pisne me zabijei
me zabiji ... Prave ted
Milostne pisne me zabijeji
me zabiji ... prave ted

Neslysim scenerie (co to je LOL XDXDXD)
konstantni tragedie (tydle slova ja vubec neznam ale je to desne silny :-*)
toho, co jsem chtel citit nic vic
'protoze ja uz jsem mrtvy
A ja proste nesnesu
Chcete-li slyset ani slovo nic vic

Milostne pisne, ktere me zabiji
Oni mě zabiji ... Nyni
Milostne pisne me zabijeji
me zabiji ... Prave ted
Milostne pisne me zabijeji
Se me zabiji ... Prave ted

sem nejak to nechala podtrzeny a tet nevim jak se toho zbavit XD ENJOY MUCKIE :-*

2 komentáře:

  1. Ahojky....Ohledně toho spřátelení, tak já nespřáteluji, pač se mi nechcou dělat diplomky, nebaví mě chodit po SB a psát komentáře..Příjde mi to v mojí osobě zbytečně, jsem už přece starší člověk xD a SB nerespektuji xD

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, moc díky za to, že se ti můj blog líbí. Ale uzavírání SB jsem před nějakou dobou uzavřel, kvůli celkem hojnému počtu SB. Udělám popřípadě vyjímku, pokud budeš pořád psát atd.. :-) To záleží na každém!

    OdpovědětVymazat