pátek 5. listopadu 2010

srdwocekcyyy 2 :-*

brouccciiiiiiiii :3:3:3:3:3:3^w^:-* kiroushek a shiniiiiiiiiiiiiik sladci ze :-* vubec nechapu ty co nemiluji cinemacky protoze sou uplne nejlepsiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii a protoze je moc miluju a uplne porat je posloucham tak tady mam dalsi srdcowecku a je hrozne moc krasna a zamilovana T_T preklat mi dal fakt abrat sem o vubec nepochopila a je to fakt divny i kdyz sem zase pouzila google translater vsak vite ze chci aby to bilo osobni protoze chci abiste to citily jako ja mocinky (3(3(3 tay to zase delam hodne pro meho milacka z brna co je hrozne sikovnej a taki preklada asi jako ja jen ne textiky ale nejakou mangu co sem mislela ze je vampire knightiiik 3 milacke mi taky napisal ze us byl na mym blogisu a ze se mu moc libil :-* nesnesla bych taki muze co by nezdilel stejne zajmy jako ja a nelibilo se mu co delam jeste ze milacek takovy vubec neni :-* stale se ceká na me jen pro tebeeeeeeeeeeeeeeee :-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*

(still she waits for me) stale se ceka na me (vubec teda nechapu proc je tam to she me rikali ze je to jako ona a tady zadna ona neni XD LOL)

Dva týdny, které uplynuly od posledního ona mě požádala, abych za odpověď a omlouvám se (ten prekladac je fakt upa divnej to vubec tady nechapu abych za odpoved je uplne divny jako X_x anglictina je hrozne teska fakt bych asi mela rict milackovi :-*)
ale vzpomínal jsem si myslel, že bych snad mohla, prosím vás, ale já nemůžu, takže nyní
Udělal jsem vaší posteli, když jste byla ve sprše (hej toto ale hrozne zni jako nejaka prasarna a ja sice jako sem yaoistka ale toto teda nevim jestli je uplne na muj blogis T_T nesutte me podle toho ja to jen prekladam)
Myslím, že jsem si na sto kilometrů za hodinu
A každou chvíli, že bude zpátky se mě zeptat, jestli jsem dostal odpověď hned (tady us to asi zacinam trochu chapat on se nekoho na neco pta a ju to zajima asik)

Stále se čeká na mě
Stále se čeká na mě

Miss nezávislý, máš vše, co potřebujete, aby to na vlastní pěst
Říkáš, že jsi šťastný, ale vím, že jste stále čeká na telefon
Začali jsme v době, kdy vše bylo jednoduché
Ale vy jste pořád přemýšlel o tom, jak jsme mohli být (ja to us zas nechapu jak premyslel to jeste byla holka a tet tady premyslel ja fakt nevim jako T_T)
Dva týdny, které uplynuly od posledního ona mě požádala, abych za odpověď a omlouvám se

Stále se čeká na mě
Stále se čeká na mě
Stále se čeká na mě
Stále se čeká na mě

Já jsem tlak na mé rány zastavit krvácení, ale já jsem neomdlel
Nemůžeme žádat po mě zpátky, nebo se mi lépe jsi ďábel a vy mě srazil k zemi
Nechcete, aby vám o tom, jak jsem opravdu pocit,
Ale vy jste pořád tlačí srdce, že "je pouze z oceli
A každou chvíli budete zpátky se mě zeptat, jestli jsem dostal odpověď hned

Stále se čeká na mě
Stále se čeká na mě
Stále se čeká na mě
Stále se čeká na mě

Žádné komentáře:

Okomentovat